2014年6月1日 星期日

重現王維林隻身擋坦克



阿牛與一班義工連夜嵌製八呎長坦克模型,重現王維林隻身擋坦克前進的畫面。

當年(1989-06-04)中共血腥屠殺人民的劊子手。





當年王維林隻身擋坦克前進。
遊行示威集會屢見大型道具,每每正中要害,就似在當權者臉上狠摑一巴。四分一世紀過去,六四屠殺未平反,面對有人開始顛倒是非、冷言相對,阿牛與一班義工連夜嵌製八呎長坦克模型,重現王維林隻身擋坦克前進的畫面,向新生代傳承真相。
5月天炎熱昏暗的工廈走廊,「阿牛」曾健成與五、六個義工,用三輪單車、木板和鐵支架,花費3,000元造出殺人政權的終極象徵。坦克車模型長八呎、闊約四呎,炮身長逾六呎,「場地所限,要入ga,如果唔係可以做更大架」。
03年開始,阿牛每逢大型遊行示威,都會製作道具表態,這架坦克是他製作過最大的一部。「當日坦克車輾過天安門鐵欄、輾過學生,好慘痛,我哋冇忘記歷史。四五十歲嘅人好清楚當年發生咩事,但八十、九十後未必知道,我想透過坦克,勾畫歷史畀大家知」。

「我唔想做豬要面對歷史」
「我哋必定要追究屠城責任。25年唔得,我哋都仲係會鍥而不捨」。阿牛說:「嗰團火、嗰個心,未熄過。」努力為坦克逐筆上色的義工歐陽東,形容自己在還債,「如果唔係當年死咗咁多北京學生、市民,我哋唔會醒覺自己活喺擁有民主自由嘅香港,97過去就會懵閉閉俾中共食咗」。他說,當年犧牲者是用生命提醒人民,「如果我唔爭取,就會同馬力口中所講,俾坦克輾過嘅豬冇分別。我唔想做一隻豬,要做一個人就必須面對呢段歷史」。
(注意:帖內文或圖片中可能含有厭惡性簡體字;本站維護中華文化,堅決行使正體字。版權歸著者所有。)

沒有留言: